Tim Holtz kommer!

Ja, du leste riktig. Tim Holtz kommer til oss sammen med talentfulle artsy jenta Dyan Reaveley den 24. februar for å holde demoer hele dagen! Dette er din mulighet for å få komme å lære av mesterene selv!
Tim Holtz i seg selv trenger forsåvidt ingen prestasjon. Jeg tror ikke det finnes mange scrappere/kortlagere der ute som ikke eier et eneste Tim Holtz produkt. Tim Holtz er mannen bak Distress putene, re-inker'ne, stainsene og alle de fantastiske andre produkter han har kommet med de siste årene. Nå dukker han altså opp her i Norge hos oss og kun denne dagen.

Dyan Reaveley er kvinnen bak Dylusions produktene og lager de vakreste artsy prosjektene. Ta gjerne en titt i bloggen hennes for å bli kjent med både henne og hennes produkter. Har du lyst til å lære å lage art journal eller få et litt mer artsy utrykk på dine egne prosjekter så er dette damen å lære av!


Tim og Dyan kommer til å holde demoer hos oss hele dagen. Du må melde deg på for å sikre deg plass på demonstrasjonene. Prisen for å være med på demoen er kr: 150,- Slik vi det foregå:

Vi kommer til å ha 3 "runder" med demo'er. Du får 1 times demonstrasjon med både Tim Holtz og Dyan Reaveley. Deretter 45min med bok signering av Tims nye bok, fotografering og slike ting av artistene. Dvs 2timer og 45min med inspirasjon med de beste i bransjen.

Første gruppe starter kl: 10 - 13
Andre gruppe starter kl 14 - 17
Tredje guppe starter kl 17.30 - 20.30

Har du lyst til å være med å se på Tim og Dyan demonsterer? Dette er måten du gjør det på:

Send en mail til: ellen@bikuben.com - merk mailen med Tim og Dyan Demo. Skriv i mailen hvilken gruppe du ønsker å være med på. Vi anbefaler at de som har mulighet til å være med på demonstrasjon på dagtid gjør det for å sikre seg plass. Vi regner med at kvelds demonstrasjonen blir fylt opp ganske raskt. Vi operer med "første mann til mølla" - prinsippet. Demonstrasjonen må forhåndsbetales. Denne informasjonen vil du få når får tilbake melding om du har fått plass eller ikke. Og det er kun en billett pr. person. Hver og en må melde seg på selv.

Dette kommer til å bli helt fantastisk!!! Vi har gledet oss i månedsvis og prøvd å fått til dette i åresvis.. Nå endelig skjer det!! Vi håper akkurat du får plass! :)

Kommentarer

  1. Dere er rett og slett utrolige!!!

    Jeg ble målløs da jeg så dette - tenk å kanskje få møte helten!!
    Jeg tar fri fra jobb :)

    Klem
    Tonje

    SvarSlett
  2. Jeg har sendt mail! :) Kjempebra at dere har fått de hit til Norge. :-))

    SvarSlett
  3. Har sendt mail og håper å få være med :)

    SvarSlett
  4. juhuuu!! Gleder meg VILT! Har tatt meg friii hele dagen, og bestilt barnefri sånn tilfelle rottefelle :-)

    Dette er helt konge! Jeg bare digger både Tim Holtz og Dyan - håper dere har sprayene hennes

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vet at endel av produktene hennes er bestilt inn, men om de rekker å komme til de skal demonstere er usikkert. :)

      Slett
  5. Åh, dette MÅ jeg ha med meg. Selveste
    Master Tim. Det er drømmen å få oppleve en demo med han og så boksignering av den nye boka. Jeg har ventet spent på den, gleder meg. På toppen av det hele skal det koste bare 150,00, tusen takk det er virkelig flott av Bikuben. Takk og takk for at dere har fått selveste Master Tim hit.

    SvarSlett
  6. Jeg har sendt mail, men jeg tror jeg sendte den føre bloggen var ute, så jeg merket den bare med "påmelding til tim holtz demo".
    Håper jeg er meldt på, for dette gleder jeg meg til!! :)
    Helt Konge at dere har gjort dette for alle oss Tim Holtz fan!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skal nok gå helt fint selvom du ikke merket den med tim og Dyan demo.. Hun finner nok ut av det! :)

      Slett
  7. HURRAAAAAAAAAAA!! Tim er jo Tim, men Dyan i tillegg. LYKKE!! :D

    SvarSlett
  8. Nå ble jeg grønn av misunnelse her altså. Det er no dritt å bo så langt nord i landet når det er noe sånt på gang. Denne skulle jeg gjerne vært med på, men det blir nok litt for kostbart ja.. med fly og overnatting osv.
    Og jeg har sjekka flytider og priser, tro meg...
    Men kos dokker som skal og håper det blir masse bilder i bloggen og gjerne video.

    SvarSlett
  9. Ååå den som hadde bodd i nærheten...

    SvarSlett
  10. Gleder meg virkelig til dette :o))
    Wow..Tim the King!!!

    SvarSlett
  11. Sendt påmelding!! *krysser fingre*

    SvarSlett
  12. Sier som Tim jeg: How cool is that!!!!
    Dette er jo en stor drøm som kan gå i oppfyllelse! Mail er sendt, og håper inderlig jeg får plass!

    SvarSlett
  13. Hadde jeg bare bodd i nærheten.... Men en dag snart skal jeg innom dere:)

    Ønsker dere en fin dag♥.

    Klem Marita

    SvarSlett
  14. Dette er utrolig spennende. Mail er sendt...selvfølgelig!
    Hanne

    SvarSlett
  15. Håper dere får inn de nye stemplene og sjablongene til Dyan til den store dagen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
    2. Vi har bestilt inn noe av produktene hennes, men om de rekker å komme frem til demo-dagen vet jeg dessverre ikke. Vi håper selvfølgelig på det beste! :)

      Slett
  16. Får inderlig håpe det;) Har flere av stempelplatene hennes og de er så utrolig kule! Ønsker meg flere av de nye også og sjablongene. Hadde jo vært kjekt å sikre seg de på den store dagen da siden jeg ikke så ofte er på de kanter!

    SvarSlett
  17. Dette var da helt fantastisk! Nå krysser jeg fingrene for at jeg får plass på en demo. Kan hele dagen - det er jo vinterferie :)
    (Kan ikke skjønne hvordan jeg klarte å overse dette i går, og først fikk det med meg da eposten tikket inn...)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra du fikk det med deg! :) Håper du får plass! :)

      Slett
  18. Du verden så spennende!
    Skal til østlandet, enten den fredagen eller lørdagen. Men om jeg reiser direkte fra jobb(12:30)fra Kristiansand, så rekker jeg ikke opp likevel! TYPISK!! For må levere barn på Hønefoss i så tilfelle... Og ville ikke hatt mer enn akkurat litt for lite tid til veien direkte.
    Men HELDIGE de som kan komme!

    SvarSlett
  19. Wow.....helt utrolig. Får bare krysse fingre...og tær ;-)))

    SvarSlett
  20. Hjelp....får ikke gjennom mailen....mulig den er full.....

    SvarSlett
  21. Kommer ikke igjennom på mailen - hjelp - har så lyst til å være med kl. 17.30.

    SvarSlett
  22. Jeg får bare mailen min i retur 'mailer deamon'
    :O( :O(
    Jeg vil bestille plass til kl 10-13 gruppen!....
    Skal prøve igjen og igjenn!

    SvarSlett
  23. Kjempeflott at de kommer til Norge. Har sendt mail fra telefon så jeg håper den kom frem. :)

    SvarSlett
  24. Oi, oi...selveste Tim Holtz! Skulle ønske jeg hadde bodd nærmere nå! Lykke til med besøket!

    SvarSlett
  25. Oh my god!!!!! Så KULT! Snakk om once in a life time opportunity!

    SvarSlett
  26. Takk for en fantastisk dag! Inspirert!!!
    Hanne

    SvarSlett

Legg inn en kommentar