Inspirasjon med Yasmin Tölche

God Søndag! Vil minne om at vi dag har åpent fra 12-15 i butikken på Strømmen. Alle er hjertelig velkommen til å stikke innom en tur. :) Vi har fått inn Copic Ciao tusjene og masse nye Tim Holtz dies. Så det er verdt å stikke innom en tur.

Yasmin har laget en layout til inspirasjon med Songbird Kolleksjonen til Prima. Dette er hva Yasmin selv sier om prosjektet sitt:


Jeg har kost meg med papirer fra Prima's "Songbird" Collection. Papirene er å varme i fargene å minner meg om vår og sommer.


Jeg har faktsisk kastet en pose med te på bazzillen, og klipt arket "Songbird - Collage" i små biter. Deretter splattet jeg litt av Tattered Angels misten "Mint Chocolate Chip", Etter at jeg limte på arkene stemplet jeg litt med tekst stemplet til Prima. Mitt nye favoritt stempel. Det er så herlig og passer til det meste! Jeg har også brukt elementer fra  arket "Songbird - Title-it" som er et ark med masse små elementer som er helt herlig å klippe ut!


Nøkkelen er en gammel nøkkel Felix har funnet til meg. Jeg har knytt seam binding ribbon rundt nøkkelen. De små kryssene er resist canvas fra Prima jeg har farget med te, mint chocolate chip og valentine pink mist fra Tattered Angels. Tittel bokstavene er også fra samme Prima kolleksjon.


Har brukt diverse blomster fra Prima. Resist Canvasen er farget med te i forskjellig styrke. har puttet en wood button fra Songbird Kolleksjonen. Blomstene tilhører fairy belle kolleksjonen, men jeg synes de passet godt til disse fargene.

Håper alle får en hyggelig søndag!

Kommentarer

  1. Åh!! Så herlig LO!
    Nydelige papirer satt sammen på en flott måte!
    Stilig oppsett ♥♥♥

    SvarSlett

Legg inn en kommentar