Copic Uke

Har du alltid hatt lyst til å lære å tusje med Copic tusjer? Nå har du sjansen! Vi har vært så heldig å fått Copic Siv fra Sem & Stenersen til å komme å demonstere for oss i butikken i neste uke..


Demo Program for uken er som følger: 

Mandag - 14.00 - 17.00
Tirsdag - 12.00 - 16.00
Torsdag - 12.00 - 16.00
Fredag - 12.00 - 16.00

Hun svarer gladelig på spørsmål og viser hvordan du kan få fargelagt trykk med disse herlige tusjene.

Vi har også tilbud denne uken på Copic Sketch Markers.


Kjøp 24 Copic Sketch Markers- få med 24 lommers oppbevarings mappe og en pakke med Perfect Coloring Paper på kjøpet! Perfekt startpakke!



Kjøp 72 Copic Sketch Markers - Få med 72 lommers oppbevarings mappe og en pakke Perfect Coloring Paper på kjøpet!

Hvilke tujser du ønsker deg velger du selv! :) Dette tilbudet gjelder både på nett, og i butikken fra mandag den 9/7-12! :)

Vi gjør oppmerksom på at dette tilbudet gjelder kun SKETCH markers og kun i en begrenset periode. Tilbudet varer så langt beholdingen rekker og frem til 15. Juli 2012..

Velkommen på Demo! 


På bloggen fortsetter vi med Dylusions uker og kommer med masse flotte prosjekter allerede i morgen! Bare å holde på hatten og følge med.. :)

Kommentarer

  1. Så bra. Vi reiser til Hurdal imorgen så kommer jeg en tur ca. tors.
    Pat

    SvarSlett
  2. A-ah! Jeg vil! Og jeg liker å få Kjøp 72 Copic Sketch Markers? Jeg vil! Jeg vil! Jeg ønsker å-oo-oo!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar