Inspirasjon med Yasmin Tölche

Denne måneden sponser vi premien inne hos Scrappehuset. De har en utfordring denne gangen som heter Scrappstilen. Denne måneden er det vintage. Yasmin har laget et vintage bidrag hun gjerne deler med dere. 
Dette er hva hun selv sier om prosjektet sitt: 

Inne hos Scrappehuset denne måneden har de en utfordring som heter ScrapStilen. Jeg har faktisk aldri vært med på en utfordring inne hos de, men denne passet så godt for bildet av min Oldemor. Stilen denne måneden er "Vintage" :) Her er layouten jeg lagde til utfordringen...

Jeg har virkelig storkost meg med å bruke masse ting fra Glitz design! Jeg mesteparten av tingene jeg har brukt er fra serien "Happy Travels" som har en herlig vintage feel. Digger Glitz. Har også brukt whatnots og paper layers fra Glitz.
Å scrappe vintage er så kult, masse lag og pynt.. Digger det.. :)  Blomster fra Prima og treklokken er også fra Prima. Knappene har jeg arvet av mannen's Tante Kari.. 


Har også brukt blomster fra Prima, og metall sommerfuglen er fra Pink Paislee.. Har også brukt små blonde duker jeg har fått tak i på loppemarked. :) Bildet er av min mors mor. Så min oldemor. Skulle ønske jeg hadde truffet henne.. :)

Denne utfordringen stenger 4. september, så det er bare å slenge seg med hvis man har lyst til å vinne seg litt Vintage godsaker! :) Ha en hyggelig helg! 



Kommentarer