Inspirasjon med Yasmin Tölche

Jeg har laget en ny layout med de nyeste papirene til Inkido fra serien "Beatiful memories". Denne er litt valentines inspirert.. Alltid koselig å scrappe noen slike bilder også.. 

Måtte bli et lite kysse bilde av meg og mannen på disse romantiske papirene i ekte valentines ånd. Slik ble layouten ferdig:

Jeg var litt redd for at siden skulle være litt urolig fordi note arket er ganske "busy" men jeg liker den og bilde popper ut av siden! Sommerfuglene er klippet ut av arket "Pink Butterflies" og klippe arket "Butterfly border" Jeg har ellers brukt gesso på siden min for å skape et hvitt felt i alle notene. Bakgrunnsarket er "Beautiful Pink" og Fuglene er hentet fra arket: "Pink memories" alle fra Inkido!

Jeg har virkelig brukt perler på siden min.. jeg synes det ble en ganske fin flyt i siden med perlene og sommerfuglene. 

Håper siden min inspirere flere til å scrappe valentines bildene sine! :)

Yasmin

Kommentarer

  1. Kjempefin LO! Alltid inspirerende å se innom bloggen deres :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar