En titt på kurset til Synnøve Dolven!

Synnøve har hatt scrappekurs på Bikuben!
Se de nydelige LO'ene og hva hun selv sier.
Jeg hatt årets første scrappekurs på Bikuben og dette er en av to sider som ble laget på kurset. Jeg har brukt papirer fra Inkido og stempler fra Prima. Jeg har kost meg med mye klipping og distressing. Jeg har også brukt litt gesso her og der, bl.a. på hyssingen så den holder seg på plass. Papirene er inspirerende å jobbe med både fordi det er så mange elementer som kan klippes ut og fordi fargene er så gode. Den varme rødfargen blir forsterket av de røde blomstene og siden får liv og glød i seg.
Prima har så mange fine stempler nå, det er virkelig vanskelig å velge hvilke som skal få bli med hjem i handleposen.
Her er den andre siden vi lagde på kurset mitt på torsdag. Dette er et bilde jeg er veldig glad i, det er av gutten min på besøk i Legoland. Jeg synes den skøyeraktige og glade gutten virkelig kommer til uttrykk på dette bildet.
Jeg har brukt papirer fra Basic Grey og stempler fra Tim Holtz. På bakgrunnen her jeg også brukt spray og stensiler. Jeg har klippet ut elementer og pyntet med chipboards. Tape med tekst og stifter har også fått plass på denne siden.


Det er morsomt å lage et kort med de nydelige restene som ble igjen. Jeg har brukt distress på kantene og pyntet med blomster, metallhjerte, halvperler, blonde og sommerfugl. Jeg har brukt dies fra Spellbinders og QK. Jeg tatt utgangspunkt i en skisse hos Sketchy Colors.
Jeg vil takke alle jentene som var på kurset mitt torsdag, for en hyggelig kveld og ønsker dere lykke til videre med scrappinga!

Klem fra Synnøve





Kommentarer