Rosa kort med polka dots





Velkommen innom Bikubens blogg i dag! 

Jeg har fått spørsmål om å lage et blogginnlegg her annenhver fredag og det vil jeg jo gjerne. Dette er det første kortet jeg vil vise. Selv om sommeren i år er historie så er det alltid hyggelig å lage et rosa og feminint kort. Jeg falt fullstendig for disse flotte papirene fra Maja design og dette motivet var litt tankefullt så jeg syntes at teksten fra Papirdesign passet så godt. Jeg har klippet ut bildet og limt det på kortong for så å sette det på 3D-puter. Jeg har klippet til små vimpler og pyntet med en gammel blondebit. Blomstene er stanset ut med dies fra Memory Box som jeg er litt usikker på om er i butikkhyllene akkurat nå, men det er mange lignende blomster fra samme leverandør i butikken.





Jeg håper dette kan gi litt inspirasjon!

God helg til dere alle!

Synnøve






Kommentarer