Julekort- Ragged Angel

Her er litt mer julekortinspirasjon. Jeg er så glad i dette nydelige motivet fra Penny Black, Ragged Angel, det er morsomt å fargelegge og veldig 'julete'.

Kombinasjonen av rødt og kraft kartong er veldig jul for meg. Her har jeg brukt ark fra Studio Light.
Snøfnuggene og juletre dies (stanset ut i en gammel bokside) er embosset med Frantage, chunky white for snø effekt. Swirlen er en del av La Rue Heart dies fra Memorybox som jeg har klippet opp. 
Alle produktene er listet opp nederst i innlegget. 

Motivet, Ragged Angel fra Penny Black, er som alltid stemplet på Copic Coloring paper med Memento ink. Jeg har brukt disse Copic Tusjene: 
Hud: E13-11-21-00, R24-22 og E7 til lepper.
Hår: E47-44-43-41
Skjerf og grønne detaljer: E89-87-83-81, W7
Brunt: E39-37-35-33-31-30, Vinger: W7-5-3-1-00
Rødt: E18-08-07, R24-22, W7
Bakgrunn: B60, W1-00


Papirene fra Studiolight pakken, med flere forskjellige ark, er så dekorative i seg selv, 
her er et glimt av kortets innside. 
Kortet ble publisert i bladet Julehilsen fra Norsk stempelblad. Bladet er dessverre utsolgt i butikken, men Ett Trykk kommer med nytt nummer i butikken 1. desember. 

Kos deg med juleforberedelsene!







Kommentarer