Bordkalender med Heart Key Marci


Hei, 
Ett nytt år ligger foran oss med blanke ark og....copic tusjer for min del. Her har jeg startet det nye året med en liten bordkalender i størrelse 6 x 5 1/2 tommer, med det søte motivet Heart Key Marci fra La La Land Crafts. 

Jeg har limt på en av de små 2016 kalenderne fra Papermania: Calender Tabs. 
Blomstene er stanset ut med Rolled Roses Small & Medium dies fra La La Land Crafts. Fuglen er en trefigur fra Prima. Blonden er metervare fra Bikubens store utvalg. Kantene er svertet med Walnut Stain disteress ink. 

Jeg har stemplet med Memento Ink på Holtz Perfect Copic Coloring paper og fargelagt med følgende Copic tusjer: 
Hud: E13-11-21-000, R20
Hår: E59-57-55- 53-49
Kjole, sko og sløyfe: RV99-95-93-91, V000
Hvitt: W7-3-1-00
Nøkkel: E39-37-35-31
Nøkkelen er dekket med Glossy Accent. 
Motivet er klippet ut og limt på med limputer. 

 Kalenderen er enkel å lage. Ta en bit bazzil str. 6 x 12 tommer. Skår ved 5, 5 3/4, 6 1/2, og 11 1/2. Brett og lim sammen. Så pyntet jeg for og baksiden. En fin liten gave. 

Baksiden ser slik ut. Rundt håndlaget stemplet har jeg punchet med sirkelpunch 1, 5 " fra EK Success og Cirlce Scallop Punch 22 fra EK Success.

Håper du fikk litt inspirasjon! 
Produktene er linket direkte i teksten og nederst i innlegget. 

Ha en fin januardag! 
Klem fra 
Elizabeth 



Kommentarer

Legg inn en kommentar