Sweet Tilda With Balloon


I dag vil jeg vise dere et kort jeg har laget som er inspirert av at våren ikke er så veeeldig langt unna. Iallefall kan man drømme om det. Jeg har brukt de vakre arkene fra Pion Designs Linneaus Botanical Journal kolleksjon. I sedvanlige sarte pion- farger. 

Kortet er laget med lag på lag av mønserark og kartong. I tillegg til Bazzill Vanilla, har jeg brukt kartongen fra Pion Design som matcher mønsterarkene perfekt. 

Jeg har fargelagt Sweet Tilda With Balloon fra Magnolias Animal of the Year collection med copics. Jeg har brukt følgende tusjer: 
Hud: E13-11-21-000, R20
Hår: E49-29-25-21
Lilla: BV08-V17-15-12-09-000
Bakgrunn: C1-00, W3-1-000

Alle produktene jeg har brukt finner du i inlinkzen under her. 

Håper du fikk litt inspirasjon,

Ha en fin dag!
Klem 
Elizabeth 




Kommentarer