Baby Marci- dåpskort.

Hei!
I dag vil jeg viser der et babykort jeg har laget med de vakre Linnaeus Botanical papirene fra Pion Design

Du finner alle produktene jeg har brukt nederst i innlegget. 

Baby Marci Fra La La Land Crafts er fargelagt med Copic tusjer i følgende farger: 
Hud: E13-11-21-00, R20
Hår: E55-53-50
Rosa dress og lue: RV11-52, R 02-81-83
Hvitt: C5-3-1-00

Jeg har stemplet med swirl fra Stemeplglede med brunt blekk oppå dien fra La La Land Crafts.
Vognen er en die fra Memorybox, jeg stanset den ut to ganger, en gang i hvit bazzil og en gang i rosa mønsterark. 

  Motivet er klippet ut og limt på med limputer. Jeg har laget perlerad på vogna og øverst på blonden med Liquid pearl White Opal

Små søte charms gir den ekstra lille prikken over ien på kortene.

Håper du fikk litt inspirasjon! 

Ha en fin dag. 

Klem
Elizabeth 



Kommentarer