Konfirmasjonskort- Fairy Wishes

Hei, 
I dag vil jeg vise frem et konfirmasjonskort. Jeg har laget det i duse farger som passer jubilantens smak, men har valgt å la motivet tre frem med litt sterkere farger. 
Papirene er fra Maja Designs Skal vi Fika kolleksjon. Jeg har brukt mange forskjellige dies, du finner dem med link i inlikzen under her. Kantene er distresset med Prima Rap tool. Rundt motivet har jeg brukt Shabby White Frantage embossing. Konfirmasjon er stanset ut  i hvit mosegummi og stemplet med et swirl stempel fra Stempelglede. 

Motivet er Fairy Wishes fra Little Darlings/Saturated Canary. Jeg har som vanlig stemplet med Memento Ink på Perfect Coloring paper og fargelagt med følgende Copics: 
Hud: E13-11-21-000, R20
Hår: E18-07, YR18-14, E49
Kjole og sko: BG99-96-93-91, W7
Underskjørt og vinger: W7-3-1-000


Her ser du noen av detaljene- de små rulleblomstene fra La La Land Crafts er så søte. Jeg liker å mikse litt ulike typer blomster sammen. 

Takk for at du titter innom,
Ha en fin uke!

Klem fra 
Elizabeth



Kommentarer