Tilda With Dot Bow

Hei, 
I dag vil jeg vise et kort jeg har laget med et av de lekre nye arkene fra Papirdesign. Synes disse fargene er så fine! 
Jeg valgte å la mønsterpapiret gjøre det meste. Jeg laget en ramme med en Martha Stewart punch for å bryte opp litt i de mørke fargene. Sommerfuglene er laget med en annen punch i noe restepapir, for å hente opp litt av det rosa på motivet. 


Tilda With Dot Bow fra Magnolia er fargelagt med Copic Tusjene mine. 
Hud: E13-11-21-00, R20
Hår: E57-33, YR23-21- Y21-11 og bittelitt E49 på det mørkeste.
Lilla: BV29-25-23-20, 
Rosa: R85-83-81, V000
Motivet er limt på med limdotter. 

Hele kortet er bygget opp lag på lag med limdotter mellom lagene for å skape struktur. 
Gratulerer med dagen er stanset ut i mosegummi med lim på baksiden, med en av Papirdesigns dies.


Inni har jeg brukt samme utgangspunkt som på forsiden og pyntet med en Prima sommerfulg i tre. Kantene på den hvite bazzillen er så vidt svertet med Walnut Stain Distress ink. Kantene på mønsterpapiret er ikke svertet, men distresset med Prima Ergonomic Rasp Tool. 

Du finner link til alle produktene jeg har brukt i inlinkzen under her. 

Takk for at du titter innom, håper du fikk litt inspirasjon! 
Ha en strålende dag! 

Klem fra Elizabeth 


Kommentarer