Bumble Bee Marci

Vi er helt i sommersteming hjemme hos oss om dagen, nå som skoleferien er her! Jeg har laget et kort med dette søte stempelet fra La La Land Crafts: Bumble Bee Marci, og igjen har jeg lekt med med dies fra  Magnolia DooHickey Club Magazine Volum 10, de bare oser av sommer.


Motivet er festet med limputer. Jeg har brukt hvit bazzil og kraft kartong som base, og stanset ut diesene i de samme fargene. Mønsterarkene er fra Papirdesign og heter Muligheter- Vår i luften.  Jeg har latt dies fra Magnolia DooHickey Club Magazine Volum 10 utgjøre mesteparten av pynten, bare lagt til teksten som fulgte med stempelet, litt osteklut og blomster. 

Motivet er fra La La Land Crafts: Bumble Bee Marci
Jeg har fargelagt med Copic Sketch Tusjer i følgende fargekombinasjoner: 
Hud: E13-21-11-000, R20
Hår: N9-7-5, B60, W7, E47-49, E71
Sort: W7-5-3
Gult: E35, YR23, Y21, Y02
Vinger: B60, C1
Bakgrunn: W5-3-1-00




Produkter jeg har brukt: 
Tusjer: Copic Sketch
Blomster: Wild Orchid Crafts Roser
Halvperler: Papirdesign
Osteklut

Håper du fikk litt inspirasjon,
Ha en kreativ sommerdag!

Klem fra
Elizabeth

Kommentarer