Romantisk kort i lilla




Det er fredag og jeg kommer innom med dette enkle og romantiske kortet som er laget med papirer fra Pion design. Stempelet er fra Kort og Godt. Denne serien fra Pion er virkelig vakker og inspirerende. 
Det har vært en hektisk vår men nå har jeg fri mesteparten av sommeren og jeg gleder meg til å ta med litt utstyr på hytta for å kose meg med kortlaging. Jeg tar ofte med meg Copics og en del ferdigstemplede motiver for fargelegging, da trenger jeg ikke å ta med meg så mye utstyr og jeg har mange flotte motiver klare for høsten.




God helg til dere alle!

Hilsen Synnøve

Kommentarer

  1. Veldig clear and simple :) Kjempe lekkert, Synnøve!

    SvarSlett
  2. Et nydelig kort. Vet du hvem som forhandler stemplet?

    SvarSlett
  3. Et nydelig kort. Vet du hvem som forhandler stemplet?

    SvarSlett
  4. Takk, Åse! Tekststempelet er fra Kort og godt, har kjøpt det på Bikuben. Er litt usikker på om de har akkurat det inne, men det finnes mange lignende fra samme leverandør.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar