Snart sommer: Vintage Romance og Sweet Day

Sommeren nærmer seg med stormskritt, kanskje er det riktig å si at den er her så deilig vær som vi har hatt i det siste! Det gir inspirasjon til sommerlige kort og kreasjoner, og tiden er inne for å gi lærere og barnehagelærere en sommerhilsen. 


Jeg har kost meg med flere nye, sommerlige ting: Maja Designs vakre Vintage Romance kolleksjon, Magnolias nye Doohickey Club Magazine med bier, bikuben og øyenstikkeren, og denne søte jenta fra Penny Black- ikke et helt nytt stempel, men like herlig likevel. Jeg har laget falsk søm langs kantene på mønsterarket og svertet med Walnut Stain Distress ink. 


Jeg har stemplet med lyst blekk, Memento Desert Sand for å få no-lines effekt. Linjene på motivet synes ikke så godt, og det får det til å løfte seg litt ekstra fra papiret. 
 Jeg har fargelagt med Copic Sketch tusjer i følgende farger: 
Hud. E13-11-21-000, R20
Hår: E57-55-53-50
Kjole: BG78-75-72-70 (og hjemmelaget BG71), W7
Jordbær: E18-09-07, R24-22, G99, YG67-63-61
Blomst: BV35-23-20, BV08
Grått: W7-3-1-00

 Her ser du litt mer av den søte bikuben og bien. Jeg har stanset det ut i litt restepapir, også fra Maja Design.  Bien har jeg limt på med en limpute fra Papirdesign for å få den til å poppe litt opp. 

Øyenstikkeren og den lille tag'en 


Materialer brukt på dette kortet: 

Fargeleggingspapir: Perfect Copic Coloring Paper


Ha en fin sommerdag! 

Klem 
Elizabeth


Kommentarer