Siste pust av sommer

Sommeren er på hell, men noen fine soldager gjør at den fortsatt er litt i luften. Så jeg benytter anledningen til å vise et sommerlig kort med det søte Magnolia- motivet Salute Tilda

Jeg fant denne morsomme bretteteknikken på youtube. Slik ser kortet ut foldet sammen.




 Jeg har brukt hvit Bazzill som base og dekorert med Bazzill Kraft og Maja Design - Skärgårdsliv Kolleksjon 6x6.


Her har jeg maskert tre magnoliastempler sammen: Salute TildaPier Background og Ocean Map Stamp med Memento ink- desert sand for å få no-lines effekten. 
Jeg har fargelagt med følgende copic tusjer: 
Hud:E13-11-21-000, R20
Hår: YR24-26-21, E25
Blått:B99-37-24-21-
Rødt: R59-46-27-24-20
Tre: E37-33-31-30-57- 55-53
Grått:W7-3-1-00
Himmel og hav: B0000-00, BG000


Her er kortet foldet ut. Tekststemplet er et eldre stempel fra Norsk Stempelblad.
Og her er en liten titt på baksiden av kortet. Jeg har laget et skrivefelt til en personlig hilsen.




Her er materialene jeg har brukt med link til nettbutikken: 
Stempler: Magnolia-  Salute Tilda
Magnolia- Pier Background
Magnolia - Ocean Map Stamp
Puncher:
Circle Punch 1"

Håper du fikk litt inspirasjon. 
Nyt sensommeren!
Klem fra 
Elizabeth 


Kommentarer