Julekort med Fuzzy Wuzzy fra The Greeting Farm

Da er julekortsesongen i gang. Etter årets første julkortkurs er jeg klar for å starte produksjonen. Her har jeg kost meg med et av de søte motivene fra "Fuzzy Wuzzy" fra the Greeting Farm.

 Jeg har brukt de nydelige julearkene fra Pion Designs The Night Before Christmas kolleksjon og lekt meg med flere forskjellige dies. Formen på kortet er stanset ut med Kort og Godt: Kvadratisk med søm diesen.  

Motivet Fuzzy Wuzzy fra the Greeting Farm er fargelagt med disse copic tusjene: 
Hud: E13-11-21-000, R20
Hår: E29-25-21, E49
Rødt: E18-08-07, R24-22, W7
Grønt: G67-63-61, W7
Brunt: E39-37-35-31-30
Gult: YR24-21, Y21-11
Gulv: W7-5-3-1-00



Elementene på kortet er limt på i lag på lag med limputer. Jeg har klippet en juletre dies i to og limt en del på hver side av kortet. 

Her ser du litt nærmere på den lekre Juleklem diesen fra Papirgleder. 
Den er stanset ut i brun mosegummi. 


 Papir: 
Stempler:
Dies: 
Pynt: 
Til fargelegging: 
Fargeleggingspapir: Perfect Copic Coloring Paper
Memento - Tuxedo black (stempling av motiv)
Distress ink- Walnut Stain (sverting av kanter)
Bærene vet jeg ikke helt hvor jeg har fra....

Kommentarer