Lovely Rose Tilda


Hei!
I dag vil jeg vise dere et kort jeg har laget med dette søte stemplet fra Magnolias Recipie Card Collection. 

Det er nok lengselen etter våren som gir lysten til å bruke litt vårlige fargetoner- jeg gikk for rosa og turkis fra Maja Design Vintage Summer Basic kolleksjon. Jeg liker også å blande nytt og gammelt, her er det gamle dies fra Spellbinders og splitter nye fra Magnolia. Bivoks diesen er fra Magnolias doohickey Club fra i Sommer, den er nok ikke så lett å få tak i lenger, men alle de andre produktene jeg har brukt finner du linket til nederst i innlegget her.

Motivet er festet med limputer for å få det til å tre litt mer frem. 

Motivet heter Lovely Rose Tilda fra Magnolia. Jeg har stemplet med mørk brunt Memento blekk for å få en litt mykere effekt enn når jeg stempler med svart. Etter fargelegging gikk jeg lett over kjolen med en liten bit av en gammel olabukse med noen dråper blender- refill på, for å få frem strukturen. Jeg har brukt disse Copic tusjene: 
Hud: E13-11-21-000
Hår: E57-55-53-50, E47
Kjole: BG79-75-72-71 (hjemmelaget)-70
Rosa:R89-85-83-81
Grønn: YG03-07-17-63
Sokker: W7-3-1-00

Inni har jeg brukt noen av de samme diesene som på forsiden. 

Takk for at du titter innom, håper du fikk litt inspirasjon! 

Om du vil lære mer om fargelegging med Copcis så minner jeg om Copic kursene denne våren som starter opp i februar, både på kveldstid og noen helgekurs utover våren. Du kan lese mer om kursene HER!

Ønsker deg en fin helg etter hvert! 

Klem fra 
 

Kommentarer