Vårfølelse med Studio Light

Hei, nå er våren endelig her og gradene kryper oppover på gradestokken. Lysten til å lage kort i vårfarger er også stigenede, og jeg synes de fine Home & Happiness papirblokkene fra Studio Light har så mange glade vårfarger.

Selve formen på kortet er en dies fra Lifestyle Crafts. Jeg har pyntet med dies og de skjønne små chipboardsommerfuglene fra Wycinanca.

Motivet er stemplet med Memento Blekk på Perfect Coloring Paper og fargelagt med Copics. Motivet slutter egentlig ved hjerte-forklet, men jeg tegnet på et skjørt for å gjøre det til en helfigur. 
Jeg har brukt disse tusjene: 
Hud: E13-11-21-000, R20 til kinn
Hår: E59-37-35-31
Sløyfe: B37-34-32
Kjole:BG75-72-49-18-13-11-10
Forkle: C3-1-00
Kaken: R89-85-83-81, YR23-20, Y15-11

Jeg har også pyntet kortet med de supersøte 
Miniature sweetheart blossom blomstene fra Wild Orchid Crafts. 

Håper du fikk litt vårlig inspirasjon i dag!
Du finner link til alle produktene jeg har brukt i inlikzen under her.


Ha en fin dag! 
Klem fra





Kommentarer