Fargeleggingsvideo- Lag folder med Copics

Tenkte jeg skulle starte det nye året med en liten fargeleggingsvideo jeg har laget for en tid tilbake. 
Her viser jeg hvordan jeg lager folder med copic tusjer. 
Om du har lyst til å lære mer om å fargelegge med copics finner du oversikt over Copic kurs på Bikuben i vår- halvåret HER.

Vi har blant annet et helt nytt kurs om Folder og et helt nytt kurs om Hår,for deg som vil gå mer i dybden. I tillegg holder vi ECCP- (European Copic Coloring Program) kursene, hvor du lærer grunnleggende om fargelegging med copics. 

Her har du litt inspirasjon i mellomtiden: 

Jeg har brukt et stempel fra La- La Land, men du kan øve deg på mange forskjellige typer. Det trenger ikke være tegnet inn folder fra før på stempelmotivet. Jeg har linket til et annet stempel under her som er fint å øve folder på. 



Disse fargene bruker jeg til det ferdige motivet:

Hud: E13, E11, E21, E000 og R20 til kinn
Hår: E59, E57, E55, E53, E51
Kjole, hårbånd og sløyfe: R89, R85, R83, R81
Sko: YG67, YG63, YG61, W5, W3, W00
Kurv: E35-31-53-57

Håper du fikk litt inspirasjon til å fargelegge! 

Klem
Elizabeth

Kommentarer