Babykort til jente

Hei. 
I dag vil jeg vise frem et kort jeg laget til et lite vidunder som kom til verden for kort tid siden. 
Basen på kortet er laget av en Kort og Godt die. Lagene og motivet er limt på med foam tape slik at det gir litt mer "lag på lag" inntrykk. Det synes bedre i virkeligheten:) 


 Motivet er fra La- La Land Crafts og er stemplet med Memento blekk på PCP papir og fargelagt med Copics. 
Hud: E50-53-11, R20
Hår: E423
Rosa: RV32-32-11-10
"Hvitt": C5-3-1-00
Jeg har laget prikker i dressen med blenderen (0).


 Her er noen detaljer fra baksiden og innsiden av kortet. Sjekk dette nydelige "håndlaget av" stempelet som er laget spesielt til meg av Linda Design! 


Du finner alle produktene jeg har brukt i linkene under. 
Om du vil lære mer om å fargelegge med copics så starter jeg opp med en ny runde 
hvor du kan lære grunnleggende fargelegging og mange morsomme teknikker. 
Kurs 1 og 2 er 9. februar og 3 og 4 går 9. mars. 
Du finner mer om kursene og påmeldingsinformasjon HER.

Produktliste: 
Papir:
Bazzill- Kraft kartong

Dies:
Kort og godt: Kvadratisk med Søm
Magnolia DooHickey's - Forget me not corner
Magnolia DooHickey's - Hjertetag 

Stempel: 

Pynt: 

Til fargelegging: 

Kommentarer