Gratulerer !


De nye papirene fra Maja Design er så fine! Og de kan brukes både som hovedfokus på et kort og, som her, som bakgrunnen bak et fargelagt motiv. Jeg liker de rosa og lyseblå fargetonene så godt.

Her har jeg stanset ut kortet med en dies fra Lifestyle crafts. Den er så godt fordi diesene kommer i størrelser som er nær hverandre slik at jeg kan bygge lag og lage rammer uten å måtte klippe det til selv. 


Synes dette motivet er så sommerlig og fint. Jeg har pyntet med blomster og dies i flere varianter. En eldre kirsebær die fra Magnolia, Blad dies fra La - La Land dies og en tekstdie fra KaBoks.

Motivet er fra Penny Black. Jeg har stemplet på Perfect Coloring Paper og fargelagt med Copic Markers. Jeg har brukt følgende Copic Tusjer:
Hår og sko: W9-7-5-3
Hud: E000-00-21-11, BV20
Rosa: RV34-32-10
Kjole: B97-95-93-91
Grønt: G99, YG63-61-17-
Kurv og bakken: E37- 35-33-31-30


Disse produktene har jeg brukt: 
Stempel:
Papir: 
Dies: 
Pynt: 

Wild Orchid - Tulip Flowers - Mixed White/Cream Tone

Wild Orchid- Roses 20 mm

Til fargelegging: 








Kommentarer