Høst Romantikk - Yasmin Tölche

 Hei! Nå er det utrolig lenge siden jeg har delt noe på bloggen her, men jeg kom fikk tak i den nye nydelige høstserien til Prima - "Pumpkin Spice"! 


Jeg har laget et bryllupskort i denne serien, kanskje litt uvanlig, men det viser hvor masse man kan bruke denne serien til!

Jeg har brukt blomster fra samme serie i nydelige orange toner. Seambinding bånd, twine og pynte knopper fra Kort&Godt. Børstet over blomstene med gesso og limte på artstones fra Finnabair og Prima. Hadde også på litt sytråd og små bling krystaller i samme serie. 

Jeg elsker disse ordklistremerkene fra Papirdesign! De er mine absolutt favoritter og jeg bruker de på alt! Motivet har jeg funnet på pinterest. 

Her finner du en rekke linker til produkter brukt på kortet:

Bazzill Kraft Kartong

Prima - Pumpkin Spice 12x12" Paper Pad

Prima - Pumpkin Spice - Crunchy Leaves 12x12"

Prima - Pumpkin Spice - Pumpkin Spice 12x12"

Prima - Pumpkin Spice - Fall for Fall 12x12"

Prima - Pumpkin Spice - Say it in Crystals 

Prima - Pumpkin Spice - Flowers - Orange Sunset 

Prima - Pumpkin Spice - Flowers - Cozy Evening

Seam binding Ribbon

Prima - Finnabair - Mini Art Stones 

Prima - White Gesso

Prima - Soft Matte Medium

Tim Holtz - Jute String

Tekstklistremerker - Papirdesign

Pyntebær - Kort & Godt


Tusen takk for at dere tittet innom bloggen i dag, håper dere får en trivelig helg! 

Kommentarer