Juleklem - Kort - Yasmin Tölche

Hei alle sammen! 

I dag har jeg lyst til å dele et kort jeg har laget. Jeg har brukt et konfirmasjonstempel på enda et julekort! Jeg digger at det går ann å bruke et stempel på fler måter enn det har blitt tiltenkt.


 

Her har jeg brukt et av bakgrunnstemplene på stempelplaten "Bunad fra Vest" fra Papirdesign. Stemplet med en vannmerke pute, og embosset med blankt pulver. Deretter brukte jeg distress ink "Weathered Wood" på toppen, som matcher arkene perfekt! Siste finish gjorde jeg ved å stemple med et tall stempelet fra den nye stempelplaten "Tekstur" fra Papirdesign, og deretter splatte litt Sparks maling fra Prima på toppen. Så er det bare å pynte slik man ønsker med dies, bånd og blomster. 

Produkter brukt på dette kortet: 

Ark
Dies
Papirdesign - PD200375 - Blad 2
Papirdesign - PD200395 - Juleklem 7
Stempel
Papirdesign - PD2000359 - Tekstur
Pynt
Kort & Godt - Vokstråd
Medier

Ha en nydelig onsdag! 
Klem fra Yasmin 

Kommentarer