Pakkelapper - Yasmin Tölche

Det er fullfres på jule fronten, og jeg har laget en serie med 3 pakkelapper med papir fra Scrapboys. Jeg har forelska meg helt i fjorårets juleserie "Cotton Winter". Nydelige blåtoner og vakre motiv. Det beste med Scrapboys papirene er at de har klippeark. 

Jeg har brukt en tagdies fra Studiolight for å lage selve basen til kortet. Den stanser ut en lomme, samt tags som går oppi lommen. Papirene jeg har brukt er som sagt fra Scrapboys. 


I tillegg til klippearket fra Cotton Winter - Scrapboys har jeg brukt litt sytråd i bakgrunn samt en punch fra EK success og frantage embossingpulver på toppen. 


Klistremerkene er fra Papirdesign, og de er perfekt til ALLE prosjekter. Charmsene er fra Korthobby.no.




Produkter brukt på pakkelappene:

Ark
Dies
Dekor
Sytråd
Medier

Ha en kreativ søndag! 
Yasmin 

Kommentarer