Juleklem, slimline kort fra Elizabeth

I dag vil jeg vise frem et slimlinekort med dette herlige stempelet fra Stamping Bella. 
Slimline diesen er fra Simple an Basic.


Motivet er fargelagt med Copic tusjer og copic spica for å få den glitrende følelsen. Noen prikker med hvit gel pen også. 
Hud: E11-21- 000, R20
Hår:E25-15, YR24-21
Rødt: E18-07. R24-22. Copic spica Rød og gull, Hvit gel pen.
Grønt: G99- 28, YG67-63-17-03
Bakgrunn: W5-3-1-00


Inni har jeg pyntet med lag på lag med dies fra det samme settet. 
Med score-board og falseben lager jeg en kant langs den hvite bazzillen slik at det ser ut som om det er to lag. 

Du finner produktene jeg har brukt under her. 

Juleklem diesen fra Papirdesign har gått ut,  men jeg har linket til en nyere variant under her.
Det samme gjelder sløyfediesen, som er en gammel dies fra La - La Land crafts. Jeg har lagt inn en litt nyere variant fra Pinkfresh studio.

Nyt førjulstiden!

Klem fra Elizabeth 

Kommentarer