Babykort - Yasmin Tölche

Jeg må innrømme at jeg virkelig ikke lager mye babykort, men i dag kommer et guttekort med nydelige Papirdesign produkter. Jeg har brukt vimpel diesen og festet kortet på en nydelig henger fra Melissa Frances. Kanskje et spennende alternativ til bindersen? 


Jeg måtte ha på en av mine favoritt dieser fra Papirdesign nå, nemlig sol og sky diesen. Den er så super. Selve banneret er sannset ut vimpeldiesen til Papirdesign. 



Kortet er et helt vanlig åpne og lukke kort. Hengeren er festet på med to bånd i toppen. Denne hengeren har egentlig to store blomster festet på, de plukket jeg av sammen med klypene. Hengeren ble mye nettere og enklere å bruke slik. 


Kortet er helt enkelt dekorert på innsiden. 


Produkter brukt på kortet:
Ark: 
Dies: 
Dekor: 


Jeg håper alle tar glede av finværet vi har nå, men lurer seg en tur inn på scrapperommet inni mellom på kvelden! Ha en trivilig onsdag! :) 

Scrappeklem fra Yasmin

Kommentarer