To kort i glade sommerfarger!

Bursdagskort med de herlig papirene i serien The Four seasons summer fra P13.

Det er fortsatt dager med deilig sommerfølelse her på Østlandet så da måtte jeg bare sette saksen i disse arkene fra P13 og lage et par bursdagskort til et to venninner som jeg vet elsker markblomster!
Fikk lyst til å lage kort med avrundede kanter så jeg brukte en dies med mange størrelser å velge i til de minste panelene og på selve kortet avrundet jeg hjørnene med en hjørne-punch.




På det andre kortet ble det samme stil, men brettet det slik at dette ble et staffeli-kort.




Jeg hadde hele 12x12" Paper paden fra denne serien når jeg laget kortene, men vi har alle arkene i løst også så legger ved link til begge deler. Vi har også laget en match til hjelp og inspirasjon som du kan finne her; Match til P13 Four Seasons Summer
Klem fra Hilde

Kommentarer