Kort til en mann

Et kort til en mann. Papirene er fra Craft o clock sin serie CLANG AND DIRT.


Her har jeg brukt Studiolight konvolutt og tag sett CD37. Vi er dessverre utsolgt for denne, men du finner en lignende nederst i innlegget.

På fronten har jeg brukt en stencil fra Tim Holtz og Distress Texture paste og strødd div embossingpulver over.

La det tørke før du embosser det. Jeg har igjen tatt frem symaskinen og sydd panelet fast i konvulutten før jeg limte den den sammen. Husk å bytte nål når du syr i papir, den blir sløv så den er ikke bra å bruke på stoff etterpå.

Jeg har malt noen chipboard deler fra Prima, beautiful gears, med acrylic paint fra Prima.

Flosshatten er fra Tim Holtz, Gratulerer fra papirdesign.

Kuttet ut noen fishtails og limt lagene på med 3d tape. pyntet tilslutt med noen skruehoder.



Håper dette var til litt inspirasjon. Fortsatt god sommer til dere alle.

- Birgit


Produkter og forslag:

Kommentarer