Pakkelapper • 13.des

Vi er over halvveis og klare for 7. luke i årets "12 dager jul"- kalender 🗓

Sammen teller vi ned til julaften med gode tilbud og inspirasjon fra våre dyktige designere! 

Lukene åpnes annenhver dag kl. 10:00

🎁 Se dagens tilbud her 🎁

Tilbudene i hver luke varer helt til neste luke åpnes. Hvis du ønsker å avvente en sending for å følge kalenderen kan du sende oss en mail på post@bikuben.com (kan avbrytes når som helst). 


• ELIZABETH 

Nå nærmer det seg julaften og mange av pakkene er kjøpt inn eller laget. Har du behov for å lage raske pakkelapper til gavene, så får du noen tips til ulike måter å gjøre det på her. 

Jeg fant frem en gammel tag dies fra Studio Light, men du kan bruke hvilken som helst die, som denne runde her som heter Bølgedies 2 Papirdesign


Jeg stanset ut en Bølgedies 2 i passe størrelse, laget en sirkel med rød kartong og en med hvit kartong. Så klippet jeg ut noen figurer fra Gammel og God - arket i Julestemningserien fra Papirdesign.
Enkelt og dekorativt. 

Her ble det et ekorn, en kongle og en kvist.

Så ble det et par julestjerner fra samme klippark, sammen med klistremerke. Hull til bånd laget jeg med Crop- a- dile



En annen variant er denne: 
Samme dies, men her stanset jeg ut en sirkel på hvitt papir og la på flere ulike rødfarger med Distress Oxide, før jeg sprayet på noen dråper med vann fra en sprayflaske. 

Så stemplet jeg med brunt blekk denne dekorative teksten 


På baksiden festet jeg en sirkel og skrev på Til og fra. 



Den tredje varianten jeg vil vise er her hvor jeg stanset ut noen tag- dies. På hvit kartong stemplet jeg med et par av nissene fra Jolly Holiday - stempelplata fra Tim Holtz med rødt blekk og embosset det med blankt embossingpulver. Blekket ble rødere og motivet popper mer opp. 


Så et lite god jul klistremerke og en bit med rødt bånd, og pakkelappen er klar til bruk!  


Håper du fikk litt inspirasjon!

Førjulshilsen fra Elizabeth


__________________________________

• YASMIN 

Deler bittelitt inspirasjon med litt enkle pakkelapper jeg også, noen av disse tar under 1 minutt og lage 1 pakkelapp! Det er kjapt stortstilt samlebånds produksjon det! 


Disse pakkelappene er super enkle å lage - stans ut tag fra bursdagshilsen diesen til Papirdesign, Julenisseluer med glitterpapir bakgrunn - lim sammen - og sett de fast på tagen. Knut en sløyfe, ha på klistremerke og taaadaaaa! Pakkelapp - Klar til bruk! 


Disse pakkelappene her er så enkle og tar ca 1 minutt å sette sammen! 5 enkle steg - Diese, Lime, Klistre, Splashe, Knyte og VOILA! du er i mål med disse! :)  Jeg har laget de i forskjellige foile ark og brukt klistremerker i forksjellige farger. Disse burde du prøvde deg på. Sjekk ut vår nyeste reelsvideo på instagram. 




En litt eldre dies fra Kort & Godt gjør seg ypperlig som pakkelapp. Her har jeg brukt en sirkeldies ekstra. Stanser ut i folie kartong, sirkel i vellum - 3d puter i mellom, klistre og splashe.. og du har enkle pakkelapper.

Håper du ble inspirert til å ta frem litt folie kartong, noe å splatte med og klistremerker fra Papirdesign  

Scrappeklem fra Yasmin

🎁 Se dagens tilbud her 🎁

Produktliste:

Kommentarer