August & Høstkort!

Vi har kommet til august og da kan man så smått å ta fram litt høst-tema til de som har bursdag utover året...i tillegg er jeg litt ekstra glad i høst og de nydelige jordfargene!
🤎🧡💛
Bursdagskort i skikkelig høstfarger - som å komme på hytta på fjellet en dag i oktober 🍁

Mintay sine utklippsblokker er så flotte og innholdsrike! Bare se HER og la deg friste!
Det har nå også kommet flere nye - de kan du finne HER 
Jeg koser meg så mye med å klippe -det kan man jo gjøre både ute i sola og en regnværsdag!


På fronten av kortet ble det et ark med høstblader og for å dempe litt bak motivene, 
så de kom godt fram tok jeg en stripe med vellum-papir - brukte ark fra en Studiolight 
Paper pad der man får så mange fine nyanser - og kartong i høstfarger


Brettekort med to "flapper" inne i kortet - rundet av alle hjørner med punch



En stilig ferdig tag fra Graphic 45 ble fin som skrivefelt - flere søte figurer klippet ut
og en dekorativ banner fra en eldre dies - linker til noen forslag på banner-dies i produktlista


Nydelig ark med skikkelig høst-feeling ble på innsiden av kortet 
og fine ord-klistremerker fra Papirdesign - de kan du finne i mange varianter HER



Jeg elsker høst og alle de fine papirene med høst-tema!
Scrappeklem fra Hilde
🧡

Produktliste:

Kommentarer