I dag vil jeg vise frem to kort jeg har laget med disse skjønne klipparkene fra Bikuben! Elsker streken på disse og fargene- de passet perfekt sammen med arkene fra Maja Design serien Special Day!
Inni har jeg pyntet med mer klippark
og dies fra Papirdesign settet som hører til vimplene på forsiden.
Babylykkediesen er utsolgt, men jeg la inn et alternativ nederst i innlegget her.
Vimpelen fra Papirdesign passer fint inni et kort også.

På dette kortet er bamsen i rødt, jeg har også tegnet på noen detaljer for å få det litt mer frem.
Her er begge kortene sammen.
Ønsker deg en kreativ dag!
Elizabeth
Her er produktene jeg har brukt:






Kommentarer
Legg inn en kommentar