Valentines inspirasjon med Synnøve Dolven

Synnøve Dolven er en av våre faste kursholdere og her har hun laget ordentlig romantisk valentines inspirasjon til oss. Dette er hva Synnøve selv sier om kortene sine:
Papirene her helt nydelige og kommer fra en av mine favoritt produsenter, nemlig Kaiser Craft. De lager stadig nye og nydelige serier med papirer og tilbehør. De er både søte og litt tøffe om hverandre. Jeg har brukt serien "Sweet nothing" til å lage kortet mitt. Ellers har jeg pyntet med roser, seam binding ribbon og et søtt lite kors. Disse korsene finner man i butikken i strømsveien.


På dette kortet har jeg brukt papirer og klistremerker fra Basic Grey sin valentines serie "Kissing Booth" og klippe bildet er fra 3ndy. Stemplene er fra Art Impressions og The Stamp Pad co. Dette er et krisskrosskort så på baksiden kan man legge inn en tag.





Med bare en liten dag igjen til valentines så minner vi om at det er ikke kun mannen som kan få et valentines kort, men også en god venninne eller venn! :) Ha en god kveld!

Kommentarer

Legg inn en kommentar