Vi holder kurs..

Jada.. Julekort kursene er i full sving hos oss i Butikken og i forrige uke gikk hele 3 stk av stablen med Yasmin.

Vi hadde to like kurs tirsdag og torsdag der det ble lagd to brune julekort med forskjellige teknikker...
Her har vi noen bilder fra kurset på tirsdag:
Her er 14 herlige jenter i sving med å lage posekort! 
Ferdig resultat! To kort på 3timer. Jeg håper selvfølgelig jentene var fornøyd med resultatene av kurset og at de fikk masse inspirasjon til å gå hjem å lage flere. 

Onsdagens kurs var anderledes enn tirsdag og torsdag. Vi lagde to helt forskjellige kort, et rødt og et dust turkis. Dette kurset var det omtrent bare Pion ark som ble brukt

Her er 13 fantastiske jenter i sving med distressing, klipping og liming. Nå skulle vi lage et boks kort!

Det jeg liker best er når alle går hjem med forskjellige kort! Her har vi hatt forskjellige reinsdyr på kortene og de varierer faktisk i hvilken vei de hopper også. Jeg håper så klart disse jentene storkoste seg på kurs!! :)

Vi hadde det siste kurset på torsdag der vi lagde samme kort som på tirsdag. 

Her er jentene i full sving med å lage et kort med brette teknikker, embossing og masse distressing på kantene. Det ser ut som at jentene koser seg med å lage kort! Dette kortet brukte de faktisk bare 1time på! 

Det ble totalt 28kort lagd den kvelden med 14 herlige jenter! :) 

Det er alltid god steming og liv rundt bordet når jeg holder kurs og det er noe jeg setter stor pris på. Jeg håper alle koser seg og at jeg håper jeg ser de igjen på kurs senere!

Takk for denne gangen..
Yasmin

Hvis du har lyst til å være med på kursene våre, send en mail til ellen@bikuben.com og du kommer på vår kursmailing liste. Da får du vite når det er kurs og har muligheten til å melde deg på. Vi har flere kursholdere enn Yasmin, blant annet Synnøve Dolven. Vi håper vi ser DEG på kurs! 

Kommentarer

  1. Mitt aller første kort-kurs og det var utrolig gøy og lærerikt :)
    Tusen takk for et flott kurs Yasmin !!! :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar