Sjokoladekort til jul

I dag vil jeg vise frem et sjokoladekort jeg har laget. De er så fine å gi bort som en liten julegave.
Jeg har kost meg med de nye arkene til Pion Design, Glistening Season, og selvsagt har jeg fargelagt litt også.
Kortet er brettet etter en kombinasjon av flere tutorials jeg har funnet på nettet.

Jeg brettet esken i hvit Bazzill og pyntet med et lag Bazzill Vanilla og så mønsterark.
Du finner alle produktene jeg har brukt nederst i innlegget. 


Slik ser den ut inni.  Jeg har pyntet med dies, puncher og tekststempler. 

Motivet er fra min yndlings- julekolleksjon fra Magnolia: Sweet Christmas Dreams. Jeg har fargelagt med Copic Tusjer i følgende farger:
Hud: E13-11-21-00, R20
Hår: E29-25-21- 49
Kjole: B97-95-93-91, W7
Bakken og Sokker: W5-3-1-00
Grønt: G99, YG67-63-61-13-03


Det er så mange fine julecharms i butikken om dagen, som setter prikken over i'en. Dette tekststempelet er fra Norsk Stempelblad

Bladene er dekket med glossy accent.
Rundt motivet har jeg strødd Frantage forsiktig og varmet med varmepistul fra undersiden. Slik får jeg snøfnuggene der jeg vil ha dem. 
På julestjernene brukte jeg embossing ink og frantage


Et sjokoladekort må jo også ha en sjokolade...

Takk for at du tittet innom. Ønsker deg masse kos med juleforberedelsene! 
Klem fra 
Elizabeth


Kommentarer