Love Love Love Tilda

Denne gangen har jeg laget et bursdagskort med Love Love Love Tilda fra Magnolias Special Moments Collection. Veldig morsom å fargelegge synes jeg. 

Jeg har brukt Maja Design mønsterpapir fra Enjoying Outdoors kolleksjonen. Synes grønt og lilla/rosa er en kombinasjon som passer godt til årstiden, litt vårlig. Jeg har svertet kantene med Walnut Stain Distress Ink. På midten har jeg brukt Tilda Lace dies fra Magnolia. Sommerfuglen er fra Prima (Prima Wood Icons)


Love Love Love Tilda er stemplet på Perfect Coloring Paper 
med Memento blekk og fargelagt med følgende Copic Tusjer: 
Hud: E13-11-21-00, R20
Hår: E44-43-42-41-49
Kjole: YG99-95-93-91
Rosa: R89-85-83-81
Bakgrunn: C00-01, B60, W00
Bakke: E35-31-30

Slik ser kortet ut inni. Jeg har pyntet med mønserpapir fra samme Maja Design serie.


Du kan se noen av produktene jeg har brukt er linket i teksten, resten finner du helt nederst her i posten.

Håper du fikk litt inspirasjon,
Ha en fargerik dag!

Klem fra
Elizabeth




Kommentarer