Sjokolade innpakket i Maja Design

Hei. I dag vil jeg vise frem enda en sjokoladeeske som jeg har dekorert. Jeg har brukt det søte stempelet Sweetheart Marci fra La La Land Crafts. 

De nydelige arkene er fra Maja Design. 

Esken er dekorert med mønsterpapir, blonder og blomster fra Wild Orchid Crafts og Kort og godt. Dies fra La La Land og Magnolia. Kantene er som vanlig svertet med Distress ink- Walnut Stain. 

Motivet er fargelagt i følgende copic tusjer: 
Hud: E13-11-21-000, R20
Hår: E29-25-21 og bittelittegrann E49
Rosa: R89-85-83-81-V000
Grønt: YG67-63-61, G99
"Hvitt" W3-1-00
Gulv: E35-33-31-30




Slik ser sjokoladeesken ut. Tekststemplet er et gammelt Kort og Godt stempel og charmsen har jeg fått i gave fra en gang- men den passet perfekt til den katte-elskende mottakeren av denne esken. 

Her er produktene jeg har brukt: 
Blomster: Wild Orchid Roses
Blekk: 
Memento - Tuxedo black (stempling av motiv)



Kommentarer