Varme gratulasjoner til deg


Hei.
I dag vil jeg vise frem et bursdagskort med et Magnolia motiv og mønsterark fra Maja designs Summertime og Vintage Romance kolleksjoner. Alle arkene fra Maja passer godt sammen, uavhengig av kolleksjon synes jeg.  

Jeg har brukt Kort og Godt dies som base for kortet og rundt motivet. Tekststempelet jeg har brukt er fra Norsk Stempelblad. 

Motivet, Have dinner with me Tilda, er fargelagt med Copic tusjer. 
Jeg har brukt disse fargene:
Hud: E13-11-21-000
Hår: E49-57-55-53-51
Turkis: BG78-75-72-71 (hjemmelaget) og BG70
Roser: R89-83-85-81, RV000
Stilk: G67-61-17-03
Tag: E38-35-31
Som vanlig har jeg stemplet med Memento blekk på Copic Perfect coloring paper.
Rundt motivet har jeg stemplet med en av de vakre swirl- stemplene til Stempelglede. 
Motivet er festet på med limputer. 

Kortet er pyntet med gamle og nye dies fra Magnolia- du finner link i inlikzen under her til alle produktene. 

Håper du fikk litt inspirasjon,
Ønsker deg en kreativ dag!

Klem 
Elizabeth 


Kommentarer