Bokkort til jul

Hei, 

Det er første desember og i dag vil jeg vise frem et bokkort med noen av de nydelige julearkene fra Papirdesign. Noen er fra i år og noen fra tidligere år. De bare oser av tradisjonell jul, synes jeg!


Jeg har pyntet med flere lekre juledies, synes de reinsdyrene er så dekorative!

Jeg har stemplet med Memento Rich Coccoa- den er brun slik at linjene blir litt mykere enn svart. 
Jeg har brukt følgende copics:
Hud: E13-11-21-000, R20
Øyne: G99, YG17
Hår: W9-7-5
Rødt: E18-07, R24-22
Brunt: E77-74-71-70
Hvitt: W3-1-00

Slik ser kortet ut inni. Jeg har brettet 4 bazzill- ark og satt sammen for å lage boksidene. Det blir en fin plass til en liten gave eller et gavekort. 

På venstre side har jeg laget en lomme med plass til en tag slik at jeg får skrevet en hilsen. 

Håper du fikk litt juleinspirasjon denne første desemberdagen. Du finner alle produktene jeg har brukt i lista under her.

Kos deg med juleforberedelsene!

Førjulsklem fra Elizabeth 


Kommentarer