Til konfirmanten

 I dag vil jeg vise et konfirmasjonskort til gutt.
Jeg har brukt dette stilige motivet fra the Greeting Farm.
Du finner produktene jeg har brukt nederst i innlegget. 

Slik ser forsiden ut. Jeg har laget kortbasen med Bazzil Vanilla, deretter lagt på et lag med kraft kartong og til slutt mønsterpapir. Mønsterpapirene er fra Papirdesign (konfirmasjon) og Maja Design (prikkete).

 Jeg har stemplet motivet fra The Greeting Farm med Memento ink- Desert sand- på Perfect Coloring Paper og fargelagt med copics.
Hud: E13-11-21-000, R20. 
Detaljer tegnet med E23
Hår: E57-555-53-51
Blått: B99-97-95-93-91
"hvitt": W3-1-00
Bukse: E44-43-42-40
Bakke: W5-3-1-00

Inni har jeg brukt en kombinasjon av flere maler på "bokkort" som jeg fant ved å søke på nett. 

Håper du fikk litt inspirasjon!

Klem Elizabeth

Kommentarer