Nostalgisk kort


Jeg koser meg fortsatt med å jobbe med disse vakre og nostalgiske papirene fra K&Company som Bikuben har tilbud på.  Dette er en av mine all time favoritt serier, knapper og skrift som passer til utrolig mye. Av og til er det skikkelig deilig å lage noe gammeldags og vakkert. Her har jeg brukt noen pappbiter jeg hadde liggende. Gammel emballasje og baksiden på en tegneblokk ble brukt som base på dette kortet som også fungerer som et bilde som kan henges opp eller stå i en bokhylle. Jeg har brukt brun distress på alle kanter. Sommerfuglen og øyestikkeren er fra et utklippsark fra K&Company. Jeg har fargelagt et motiv fra Melissa Frances med Copics og satt på en ramme fra Tim Holtz. Til slutt har jeg pyntet med blonder, metallhjørner, knapp og noen vakre fiolette brads. Hvis jeg ikke vil bruke metallstikkene bak på bradsen klipper jeg de bare av og limer bradsen på i stedet.









Hilsen Synnøve

Kommentarer