Tusen takk- Stamping Bella

 Hei. 
I dag vil jeg vise frem et takkerkort jeg laget til en kollega.
Motivet er et av de herlige Curvy Girls Semplene fra Stamping Bella.

Slik ble min versjon: 
Papir fra Pion Design, egentlig er det valentines/bryllupsark, men de passer fint til andre typer kort også. Synes fargene passet perfekt til rødfargene på motivet mitt. 


Moitvet er Stamping Bella Curvy Girl with a heart wreath
Jeg har som vanlig stemplet med Momento blekk på Perfect Coloring Paper. 
Rundt motivet har jeg brukt litt Liquid Pearls til å lage litt struktur i bakgrunnen. 
Jeg har fargelagt med disse Copic tusjene: 
Hud: E13-11-21-000
Hår: E25, YR23, Y21, E59
Rødt: E18, E08, R24, R22, W7
Grønt: G99, YG67, YG17, YG03

Inni har jeg pyntet med mønsterark, kraftkartong og dies. Og en tekst fra Norsk Stempelblad. 
Jeg har limt i lag, og brukt limfirkanter for å løfte teksten litt opp. 

Vil du lære mer om å fargelegge folder med Copics, 
så har du muligheten 
7.11.19, kl. 17.30- 20.30

Du bør har fargelagt litt før, men ellers passer det for alle.
Ta med egne tusjer. Liste får du ved påmelding til ellen@bikuben.com
Pris kr. 375,-

Jeg har brukt disse produktene:
Stempel: Stamping Bella- Curvy Girl - Girl with a heart wreath 
Stempel: Norsk Stempelblad- Hilsninger

Pion design- To my Valentine, love is in the air
Bazzil: Kraft kartong, hvit kartong og grønn kartong
Skjærbrett
Limpistol 
Opal White liquid pearl 
Ha en fin uke!
klem fra Elizabeth 

Kommentarer