Copic inspirasjon- Savner deg!

Hei.
Her er litt fargeleggingsinspirasjon fra meg. 
Jeg har laget et kort med dette søte stempelet fra Stamping Bella/Mo Manning som heter Jill is  Two. 
Jeg har bygget opp kortet lag på lag. Motivet er festet med limputer for å få løftet det litt opp. Jeg har også brukt skårebrettet mitt til å lage ramme rundt motivet og på mønsterpapiret for å gi illusjonen av flere lag.

Jeg har stanset ut flere av hver av disene, Gress fra La- La Land, Sommefugl-dies fra Papirdesign og Blomsterdies fra Magnolia, og klippet ut deler av de og limt oppå hverandre slik at die-cutten får flere lag. På blomstene har jeg også limt perler i midten. 
Teksten har jeg laget selv av flere stempler, slik at jeg fikk den ordlyden jeg ville ha. 

Jeg har brukt disse copic tusjene:
Hår: E53-55-57-59 
Hud; E50-21-11- 000, R20 til kinn
Kjole: RV99-95-93-91, V000
Bukse: E77-74-71-70, RV95-93-91
Gress: G28, YG17-03-01, G46, G99
Blomster: RV99, RV95
Himmel: B0000-000-00, C1, C00
På kronene har jeg tegnet med gul og oransje glitterpenn- Copic Spica.

Inni har jeg pyntet med mønsterpapir og sommerfugler fra sommerfugldiesen til Papirdesign.

Håper du fikk litt sommerlig inspirasjon.
Takk for at du kikker innom. 
Alle produktene finner du listet opp under her.

Ønsker deg en fortsatt solfylt pinse! 
Klem fra Elizabeth 

Kommentarer