Kjære Konfirmant - Dragekort med Yasmin

Denne Corona situasjonen har jo forandret så mye på alt, også årets konfirmasjoner! Jeg har aldri laget så mange konfirmasjonskort som jeg har laget i år, så jeg har lyst til å dele et av konfirmasjonskortene jeg har laget. Det finnes ingen som har så masse flott til konfirmasjon som Papirdesign, så her er det bare å plukke godsaker fra øverste hylle. 


Jeg har laget et dragekort! De er så morsomme å lage, i tillegg til dekorative og spennende å gi bort. Masse blomster, bånd, tråd og perler. 

Jeg har trykket ut "Kjære Konfirmant" fra en Papirdesign dies, samt brukt tekst klistremerker. Det er så enkelt å få masse "pynt" ved å klippe detaljer fra ark. 

En liten kikk inni kortet. Blomstene gjemmer en pengelomme, og jeg har gått bittelitt bananas med tekstklistremerkene, men her kunne man funnet et fint stempel og stemplet i stedet. 

Produkter:

Papir
Bazzill - Hvit 
Dies
Blomster
Papirdesign - Hortensia - Rosa
Pynt
Papirdesign - Perler, Hvit
Kort & Godt - Vokstråd, Hvit
Tekstklistremerker


Ha en fortreffelig helg! 
Scrappeklem fra Yasmin

Kommentarer

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar