Søt lyslenke til jul



De søte små husene til Tim Holtz kom endelig til Norge så nå har jeg kost meg med å lage en søt lenke som lyser opp i den mørke førjulstida. Jeg har stanset ut husene fra noen gamle, men vakre papirer fra Melissa Frances. Jeg har satt maljer i siden av husene som tråden kan trekkes gjennom. Hvert element har fått en klatt med lim fra en limpistol for å holde seg på plass på lenka. Jeg har brukt en billig og fin lenke fra Søstrene Grene, men disse finnes i mange butikker nå. Et veldig hyggelig prosjekt som jeg skal beholde selv, men dette egner seg godt som julegave.
Bikuben har disse på lager nå.




 


Her er noen bilder fra prosessen:




Det kan lønne seg å sette på en tape for å holde de små bitene på plass når man stanser ut husene.



Hilsen fra Synnøve



Kommentarer