Pepperkake slimline kort - Yasmin Tölche

God fredag! Vi skriver 4 desember i dag, og mange har kanskje allerede begynt med julebaksten. Jeg har laget et pepperkake kort jeg har lyst til å dele i dag. 


Her har jeg brukt oppskrift stempel fra Inkido og pepperkake dies fra Tim Holtz. 


Slimline kort er så morsomt å lage, men jeg ser jeg sliter litt med å holde meg innafor kanten for jeg føler jeg trenger litt mer plass.. 


Arket er fra Papirdesign og jeg har brukt frantage embossing pulver for å lage den prikkete effekten. De små snøkrystallener fra samme sett som pepperkakemannen til Tim Holtz. 


Bånd, blonder, twine og en charm gir prikken over i'en. 

Produkter brukt på kortet: 

Ark: 
Dies: 
Stempler: 
Pynt: 
Medier: 

Siden det er fredag og jeg føler meg litt gavmild, anbefaler jeg dere å poppe over på vår facebook side, og bli med på trekningen av Pepperkake stemplet brukt på dette kortet her. 

Ha en fortreffelig helg! 
Yasmin 


Kommentarer

Legg inn en kommentar