Hurra, Skål! - Kort - Yasmin Tölche

Jeg ble så inspirert til å lage flere kort med øltema, og endte opp med dette. Det er en utrolig morsom serie å jobbe med, og øl er faktisk en stor greie i Norge. Da er det godt vi har alternativer vi kan bruke som er på norsk! 


For en moro dies dette ølglasset er! Her har jeg brukt deler av diesen til å lage glasset på kortet. Klipte vekk hanken. Hurra, skål - følger med i pakken når du handler ølglass diesen. 



Jeg brukte klart, litt chunky embossingpulver på glasset for å få illustrasjonen om en duggfrisk øl. I tillegg brukte jeg rustpaste på arkene her og der for å få en mer grungy effekt. 

Produkter brukt på kortet
Ark
Dies
Dekor
Medier

Jeg håper du ble litt inspirert til å leke med Papirdesign du også. Lag deg en nydelig tirsdag! 

Scrappeklem fra Yasmin

Kommentarer