Magnolia kort fra Elizabeth

Hei. Elizabeth her. I dag vil jeg vise frem et kort i rødt og turkis. 

Stempelet er fra Magnolia og er fargelagt med Copic Tusjer. 

Jeg elsker disse prikkete arkene fra Authentique! :) 


Som vanlig har jeg stemplet med Memento ink på Perfect coloring paper.
Denne gangen har jeg brukt brunt blekk for en litt mykere look, Rich Cocoa.
Jeg har brukt disse copic tusjene:
Hud: E13-11-21-000, R20
Hår:47-44-43-59
Hvit:W3-1-00
Rødt: R46-39-37-35
Bakgrunn: W5-3-1-00


Elementene er limt på lag for lag med foam tape imellom.

Det herlige papiret med prikker er så dekorative i seg selv.

Produktene jeg har brukt er. 

Magnolia stempel: Christmas heart Tilda
Dies:
Magnolia doohickeys- Lovely Fence
Magnolia doohickeys- My Love heart
Papirdesign- die 248 - Gratulerer med dagen
Annet: 
Rød og hvit bazzill

Ønsker deg en kreativ uke!
Klem fra 


Kommentarer