Runde staffelikort - Yasmin Tölche

God fredag alle sammen! Jeg har kost meg skikkelig med den nye serien fra P13 - Forest Tea Party! Den er så utrolig nydelig serie, herlig å jobbe med. Tykke og gode ark. Her holder det ikke bare med ett ark av hver, for de er nydelige på begge sider. Så jeg slet faktisk med å klippe i de, for så fine er dem.. Men min mann minnet meg om at butikken har jo fler! Så da, kjøper man fler og klipper i vei! 

Jeg har laget to runde staffelikort, og de synes jeg blir så morsomme. Det er noe annet enn å lage vanlige firkanta kort. For en stund tilbake laget jeg en video om hvordan man setter sammen slike kort, som jeg legger ved innlegget her. 

Jeg har dekorert med forskjellige roser, og blad kransen er dies fra Studiolight. 

Jeg hadde på microperler som detaljer og små splatter med hvit maling. Avsluttet med et klistremerke fra Papirdesign. 

Selve kortet er stanset ut med dies fra Papirdesign og Studiolight. 


Produkter brukt på kortet: 
Ark
Dies
Dekor
Medium

Her finner du en video jeg har laget tidligere om hvordan man lager slike runde staffeli kort. Her har jeg brukt en kolleksjon fra Scrapboys. 



Jeg håper du får en nydelig helg, fylt med kreative krumspring. 
Scrappeklem fra Yasmin


Kommentarer